Blogger Backgrounds

kH4s uNtuk 4w4k_

Nice pictures from Nurul for you...


terasa sangat ayu...

cubaan pertama memakai nye.. :)


ber'calling-calling' sambil snap gambar... 
gaya yang sentiasa sama..!!

si boolaattt....~~

agak tidak comel... :(

hanya ini yang mampu saya lakukan..
sebab saya tak jumpa awak,so,nie la cara saya nak tunjuk pd awk..
sedikit kecewa..lau ley nak awak tengok depan-depan..
tapi mungkin halangan yang ada,menyebabkan awak tidak dapat melihat nya..
harap 1 hari nanti awak dapat lihat saya pakai selengkapnya..!!

terima kasih ,AWAK..!!
=,="


8 comments:

HaslinaMohamad said...

UNTUK SAPE NIE? :p

Mcflurry Oreo said...

dear..sorie la bru jumpe comment awk..urm,ofcoz la utk dy..xkn la tuk cik abg awk lak..haishhhh... =="

HaslinaMohamad said...

Hahaha . Ish ! Apela , if tok Him pon Ape salah nye Kan? :p

Mcflurry Oreo said...

nonsense !!! grrrrr ~~~

HaslinaMohamad said...

HAHAHA ! tak de Nonsense nye la cik kak oit ! ~

Mcflurry Oreo said...

hahahaha..xde mkne nye..!!!
msty la tuk buah hati saya.. :P

HaslinaMohamad said...

dlm hati still syg kan ? Ohhh ! haha

Mcflurry Oreo said...

please lah..xde mase nk sayang dy lagi...
xpayah nak provok kte..kte xsuke ar...!!

Post a Comment