Blogger Backgrounds

r!nDu m3r3k4 !

assalamualaikum..
selamat petang,semua..
selamat petang,CINTA !


family yang dirindui..~~
Tempat : Kaunter KTM,Tanjung Malim...
Situasi  : Beli tiket !

saya : kak,nak tiket ke Kulai hari isnin,26 Disember 2011..
kak  : urm,26hb xde tiket la,dek..29hb t baru ada..
saya : xde..? ok,terima kasih (berlalu dengan hati yang sedih)

Tempat : Dalam kereta 
Situasi  : Call ibu..

saya : Hello ! Assalamualaikum,bu..
ibu   : Waalaikumussalam..
saya : ibu,kt ne ? ngah wat pe ?
ibu   : Kat perpustakaan..ngah jaga nie..
saya : Bu,tiket xde la ari isnin t..29hb t baru ad..
ibu   : laaa..abiz tue mcam mane ?
saya : ntah lah..nak naik bas adik xpandai..kne pusing2 KL tue..
ibu   : adik cuti bape lame..?
saya : lama..2mggu..tapi nak lek U awal..lau lek ari isnin,ari jumaat nak lek U lek..
ibu   : jumaat tue 30 hb ke..?lau cm tue tak payah lek la..wat penat badan je..khmis lek umh,jumaat t nak lek    sana lek..ayah marah t..ayah cakap lau cuti 1hari je tak payah lek..
saya : alaaa..adik nak lek jugak..nak lek sayong !
ibu   : memang lah,tapi lau 1 hari je,tak payah lek..lek umah cik za je..
saya : (diam..meleleh air mata)


~ Walau apa pun,Nurul tetap nak lek JB !

No comments:

Post a Comment