Blogger Backgrounds

p3Rutus4n r4j4 s3h4R!_



Sentiasa berlapang dada..
itu kata-kata sahabat yang akan selalu saya pegang..
telah ditakdirkan dia tidak untuk saya..
walau macam mana pun saya setia,dia tetap bukan untuk saya..

dia tidak tecipta untuk saya..
dia telah temui tulang rusuknya..
dia hanya masa silam saya..
dia mendewasakan saya..
dia mematangkan saya..
dia mengajar saya erti ketabahan dan kecekalan..
terima kasih,kawan..

pesan untuk si dia..
lindungi pemilik hati awak..
jaga di setiap langkahnya..
sayangi dan cintai dia..
bimbing dan pimpin dia hingga ke jannah-Nya..
jadikan dia bidadari tuk awak di syurga nanti..
jadikan dia wanita paling bahagia dan bertuah..

kepada pemilik hati si dia..
jaga dia sebaiknya..
hormati dia..
sayangi dan cintai dia sehingga nafas awak yang terakhir..
jadikan dia lelaki paling bahagia dan bertuah..

saya tak tahu nak cakap apa lagi..
percayalah,awak tetap kawan saya sampai bila-bila..
tidak kira apa pun yang telah terjadi antara kita..
awak dan dia tetap kawan saya..

semoga berkekalan hingga ke syurga ~

tahniah awak.. :)
buat bakal raja sehari..
"SELAMAT PENGANTIN BARU"
walaupun lagi sebulan..tetap nak ucap sekarang..


 > HASLINA & AZELI <
 > 22 Disember 2012 <  


1 comment:

ErintheCrazyGurl said...

Kalau dye milik kita .. Berpisah bertahun pon, klo da jodoh, dye akan datang alek dlm idop kita :)

Post a Comment