Blogger Backgrounds

pS!k0 y4N9 s4n94t m3nJ3nGk3Lk4N_

Assalamualaikum..

Hye semua !!
Selamat malam..
Selamat malam CINTA ! ! !

mata dah mengantuk..tapi masih ditahan-tahan sebab menantikan seseorang tuk reply mesej kat facebook..
tapi masih belum muncul-muncul...
salah saya jugak terlewat reply mesej dia..
maaf ye,awak..ada urusan sikit tadi...
mungkin awak dah log out masa saya reply...
okkeh ! 
bukan ini yang Nurul nak 'story'kan tengah-tengah pagi buta nie...

cerita nye bermula apabila...
Nurul baru abis jenjalan kat satu blog nie..
saje je nak tengok and melawat..
baca punya baca,dia ada selit kan sal kisah yang lalu..
STOP IT ! ! !
apa yang awak nak sebenar nya ?
saya dah penat nak layan kerenah awak...
selama nie saya diamkan segala-gala nya..
apa yang saya rasa,saya pendam je..
saya xpernah lepaskan pada awak..
tak pernah nak salahkan awak dengan apa yang terjadi pada saya..
tapi kenapa..
setiap yang terjadi antara awak dan dia,seringkali awak jadikan saya alasan nya..
apa salah saya pada awak..?
kenapa mesti saya menjadi penyebabkan..
walhal,saya dah xsentuh pasal awak berdua..
dah banyak kali saya tekan kan,saya dah TAK SAYANG dia..
tolong lah paham..saya TAK SAYANG dia ! ! ! !
saya bahagia dengan kehidupan saya sekarang..
sekalipun kalau saya takde pakwe,saya tak heran lah..
saya ada ramai kawan-kawan disekeliling saya..
mereka lagi penting daripada BF...
awak takut nak berterus terang awak benci saya ?
nape tak mention je name saya..?
letak je lah..
saya BENCI ezzati !

xperlu wat..

saya BENCI ******

saya taw lah mmg SAYA yang awak maksud kan..
lau awak berani,terus terang lah..
yang saya heran sangat,nape awak nie macam depressed sgt tntg saya ?
kehidupan saya hak saya..
awak tak berhak nak masuk campur..
even saya xde pakwe pun,saya takkan amek pakwe awak tue..
lau awak nak bahagia ngan dia,awak jagalah dia leklok..
xpayah nak jadikan saya alasan kenapa awak tak bahagia..
hidup nie jangan lah asek nak salahkan orang je..
tolong lah,ukur baju tue kat badan sendiri..
jangan sebab diri sendiri,awak asek nak salahkan saya je...
saya da penat hadapi semua ini..
saya ada kehidupan saya sendiri..
kehidupan yang lebih memberi sinaran dan cahaya pada saya..
cukup lah masa lalu yang menyakitkan saya..
saya tak marah or benci awak..
saya cuma nak awak paham je..
tolong lah,k..?
jangan jadikan saya punca nya..
sedangkan saya takde lakukan apa-apa pun pada awk dan dia..
saya tak masuk campur dalam urusan awak..
so,please jangan libatkan saya dalam permasalahan awak berdua..
saya harap sangat-sangat...
saya dah penat nak lalui semua nie..
biarkan saya hidup dengan aman dan tenang...
untuk pengetahuan awak..
saya dah buang dia dari hidup saya..
sejak 2bulan yang lalu...
thankx to someone yang telah berjaya singkirkan dia dari hati saya..

pernah berada di situasi ini.. :(

saya sayang awak..
saya anggap awak macam adik saya..
tapi kenapa ini balasan nya tuk saya ?
apa salah saya ?

T_T

1 comment:

HaslinaMohamad said...

FOR ME RIGHT ? OKEY THANKS YOU :)

Post a Comment